Inte fullt lika nere idag som jag var igår men ändå alltså. Måste varit ynklig för kompisen tog ledigt från jobbet för att 'ta hand om' mig. Dvs köpa snus och polly och prata om vad som skulle hända med allt om alla människor dog. Det är typ min favoritfantasi att tänka på när naturen tar över städer. Hur mitt hyreshus skulle se ut om alla försvann, vad som händer med alla kärnkraftverk, om jag var den sista människan på jorden och släppte ut alla djur från djurparker skulle det då bli typ en stam med vilda lejon här osv.
 
Ikväll ska jag tvätta, måste tvätta. Det är tredje tvättiden jag haft bokad sen jag flyttade och den här ska jag inte skita i. Har inte bytt lakan i sängen en enda gång till exempel. Har inga rena underkläder och allt är allmänt äckligt. Köpte ju ett diskställ på returen men har jag diskat? Nej.
 
Meeeeeen fuck allt det deppiga nu, för I ÖVERMORGON är jag tillsammans med mina soulmates, kan bli bästa helgen ever. Jag tror faktiskt att det blir så, åtminstone väldigt bra. Eller vadfan, det spelar ingen roll hur det blir, kan sitta och se färg torka det spelar ingen roll vi får ju vara tillsammans och det är all that matters.
 
Sen ska jag bara stå ut med och ta mig igenom en festival utan allt för mycket ångest men det går nog. Får dricka kopiösa mängder öl och tänka på djuphaven.

1 kommentarer

Pats

22 May 2013 16:52

Jaa, jag längtar så himla mycket! Vi kommer äga stan som man säger.

Kommentera

Publiceras ej