Mitt i morgonsegheten som kommer av att behöva en massa sömntabletter för att kunna sova, men kaffet är urdrucket och jag vet på ett ungefär hur dagen ska förflyta så det hoppar nog igång snart.
Ska ta mig ett bad, lägga ett par trosor i blöt (måste tvätta snart alltså), plocka och städa lite, organisera om bokhyllan och sen ikväll ta på mig min allra festligaste stass (eheh) och bege mig ut på galej. Helt okej lördagsplan med andra ord, det finns till och med både youghurt och bröd i kylen så det är riktig lyxvarning.
 
Drömde att jag vadade runt i ett stort akvarium fullt med ålar och ormar, mycket märkligt.
 
OCH nu har jag exakt en månad på mig att vara ung, under 25 alltså. Så mycket dumheter att göra, so little time. Förra veckan efter det fruktade cellprovet tänkte jag "äsch, man är bara ung en gång" och köpte mig ett paket mentholcigg, mycket rebelliskt av mig. Så vem vet vad kvällen har att erbjuda, kan bli både det ena och det andra.

Kommentera

Publiceras ej