Jag är förstoppad. Det är plågsamt. Ska inte ens gå in på vad för vidriga scener som utspelat sig här ikväll men det är sånt som förändrar en människa. Antingen är man eller så är man inte en människa som hukat sig på badrumsgolvet med plasthandske på högerhanden och en flaska klick i den andra. Som scener ur en Roy Andersson film.
 
Mitt under pågående kamp åkte jag iväg för att storhandla med en kompis, kom hem med massiva mängder godis och en stock snus. På vägen upp i hissen sa jag lite chockat "jag tror att jag kanske bajsade lite nu" men det var ju bara klick. Antingen är man eller så är man inte en människa som läcker glidmedel.

1 kommentarer

Pats

22 Dec 2013 14:30

Hahahaha att du smörjde med klick för att få ut skiten, haha. Avlider!

Svar: Haha ja, det är inte värdigt.
CoffinCutie

Kommentera

Publiceras ej