Idag var det slut på ensamheten och jävlar vilket liv det blev. Mestadels på mig iofs men ändå. Inte som att det var out of nowhere. Tur att det är slut och att jag hämtar nyckeln imorrn annars hade det nog funnits risk för att vi skulle mörda varann.
Senaste veckan har jag gråtit flera timmar om dagen, så mycket så jag är sårig under ögonen och runt näsan. Kanske borde köpa mjuka näsdukar om det ska fortsätta såhär.
 
Tror jag behöver sånt här tjejhäng som dom alltid har på film när nån gjort slut med sin douchiga pojkvän, typ bli snorfull på margaritas, gråta, äta glass, lyssna på beyonce eller nått.
 
Och just ja, jag har fan rätt att vara arg, jag har rätt att vara besviken och ledsen och han är faktiskt lite av ett as. Så var det sagt.

2 kommentarer

Patsy

02 Apr 2013 09:59

Ska fan sälja nåt och komma och ta hand om dig. <3

Elina

05 Apr 2013 17:19

Nämen :/ Vad det händer saker. Synd att jag inte kan hälsa på just nu och krama dig, Vi får ta och ses i sommar och dricka margaritas och dansa och skrika "AAAAAALL THE SINGLE LADIES except Elina cause she's got a boyyyyfriend!" Kramkramkram på dig sötnos, ta hand om dig. Hoppas vi ses snart.

Kommentera

Publiceras ej