Sitter här med en snarkande katt bredvid mig. Förvisso två katter men bara den ena snarkar.
Idag sov jag nästan hela dagen känns det som, i alla fall till eftermiddagen. Resterande tid spenderades framför simpsons med huvudvärk och senare hjärtklappning och illamående (liten gnutta dödsångest också).
Väljer att tro att det berodde på ölen som dracks igår men kan också vara förkylning på väg.
 
Åh herregud vad trött jag blir på mig själv när jag ska uttrycka mig i skrift. Får känslan av att jag skulle kunna få vad som helst att låta tråkigare än trädgårdsfredag.
 
Hur som helst så var jag alltså ute igår och hade förvånansvärt trevligt. Det här med att inte ha några förväntningar alls och samtidigt vara beredd på att känna sig lite utstött gör underverk för social samvaro. Går knappt att bli besviken då, så himla praktiskt.
Fast det var ju trevligt ändå, hade säkert varit även utan att jag tänkt innan att det skulle bli vansinnigt tråkig och tryckt stämning.
Så nu vet ni det. Då återgår jag till att lyssna på Roll on och reda ut håret.

Kommentera

Publiceras ej