igår fick karln den fantastiska ideen att vi skulle dricka öl och glo film. mmhm tänkte jag njah, men han bjuder sa han så okejdå. vi tittade på braindead och jag började känna mig lullig rätt snart, sen drack vi vidare och gjorde nån slags youtubespellista. sen kom jag på att jag inte ätit nått på hela dagen. då var den där dödsfyllan redan ett faktum men klämde i mig ett vitlöksbröd och fortsatte ölande. minns inte slutet av kvällen.
vaknade med huvuvärken från hell och spydde en skvätt. sen sovsovsov vi båda till typ fyra, drack treo och vatten för att återställa allt liksom, beställde pizza och jag tänkte försöka vila bort huvudvärken medan vi väntade på pizzan. låg där i sängen, kände mig lite yrslig, tänkte det var bäst att ta sig till toaletten. så fort jag lyfte huvudet så kom det. allt vatten jag druckit sprutade ut på täcket och bildade fin pöl. jag skrek 'hjälp mig!' och så kom han in i sovummet och jag grät och spydde och hade kräks i ansiktet och han bara 'men var är det då`?' så jag pekade på täcket och han drog i det och då rann pölen ut i sängen och ner på mina ben och ojdå. sen lyfte han på täcket igen och då plaskade det ner på golvet. sen fick jag duscha och karln torkade kräks och la allt i tvätten.
sen kom pizzan och vi skrattade gott åt händelsen. han är för rar min man.

han har städat kräks från mig många gånger, jag kräktes ju till och med första gången vi träffades, men jag har aldrig ens sett honom spy. weird.

haha, minns särskilt en gång när jag blev matförgiftad och det blev en väldigt matig spya som hamnade i handfatet och gjorde stopp och han stod där och försökte peta ner den med ett sugrör medan jag spydde och tjöt. hahaha. åh.

kan inte sova nu iaf. trist.

Kommentera

Publiceras ej