Har försökt umgås, försökt bli full, försökt vara ensam med mig själv, försökt titta på en film men det går inte. Allting bara påminner om hur sjukt jävla ensam jag är. Kan inte lyssna på musik kan inte titta på tv kan inte läsa böcker kan inte tänka. Nu är det liksom bara jag. Fysisk och mental ensamhet och jag kan inte göra nånting åt det. På tisdag ska jag gå ner i källaren och hämta ett liggunderlag, packa ihop täcket och datorn och gå till min nya lägenhet där jag ska bo helt själv. Hur fan gör man när man inte har varken familj eller vänner. Hur är det möjligt att bli så ensam att inte ingå i något slags sammanhang alls.
 
Skulle kunna gå rakt ut i skogen och aldrig vända mig om igen.

3 kommentarer

Patsy

31 Mar 2013 11:38

Älskade vän! <3 Önskar du skulle flytta hit istället. I mitt sammanhang ingår du.

MLI

31 Mar 2013 18:37

mig kommer du aldrig bli av med, även om du försvinner ut i skogen. så gör inte det <3 tänker på dig. om det är något, vad som helst så säga bara till.

Sailor Plump

02 Apr 2013 15:43

Säger som Pats, i mitt sammanhang ingår du! Du, jag och Pats. Kom till Uppsala eller åk till Pats, vi vill ha dig hos oss! <3

Kommentera

Publiceras ej