Ett inlägg i veckan är lagom va, så ni får höra om helgbestyren. Idag ägnades det åt bakisångest, godisätande och melodifestivaltittande med kompis J i chatten. Jag föll för grupptrycket och såg att Ralf nog är lite hot ändå.
 
Igår var jag ute och drack öl. Började ensam hemma med ett sexpack tingsryd, sittdans i soffan, fulsång och prat med tjejorna. Sen gick jag ut och blev lite för full men hade kul. Sådär så man inte kan sitta kvar på bussen hela vägen hem utan måste kliva av ett par hållplatser i förväg. Blir alltid mycket fullare när nån annan går och handlar öl, måste jag göra det själv så blir det ingen pga hatar att stå där i baren och vänta.
 
Nu ska jag lyssna på Baccara resten av kvällen.

1 kommentarer

V

10 Mar 2013 07:04

Alltså, känner igen headerbilden men kan int placera. Vad är det för något?!

Svar: En facehugger, från alien.
CoffinCutie

Kommentera

Publiceras ej