Nu när bakfylleångesten flytt sin kos så är jag lite ölsugen igen, hahaha. Jag är ju inte klok.
 
En till grej som inte är riktigt klok är att jag gått ner fem kilo sen jag flyttade och blev singel. Och det borde ju vara så att sambokilona rinner av för att jag motionerar och äter mindre godis men nehejdå, det är latheten som gör det. Nu när jag bor ensam så finns det ju ingen som lagar mat till mig och jag är så slapp så jag äter mackor eller godis istället. Sen jag började med medicinen är jag heller inte hungrig och det är vedervärdigt att äta när man inte är hungrig. På midsommar fick jag tvinga i mig mackor för att inte bli full på tom mage.
Men idag har jag ätit ändå för idag fick jag sällskap som gjorde potatis och bärnäs till mig. Konstigt det där att jag framkallar sån 'ta-hand-om-lust' hos en del, så hjälplös är jag ju faktiskt inte.
 
Och jag har inga andra planer för kvällen förutom att ligga i sängen i nattlinne och läsa. Kanske se lite robot chicken också. Det är gött att leva.

Kommentera

Publiceras ej