Kom fram till saker om surfmusik under nyårskvällen, skriver det nu så det inte glöms bort. Surf alltså, nått kom vi fram till. Kanske hängde det ihop med the dungeon dimensions.
 
I alla fall så var jag på bio idag, fast jag var stressad och sur och började gråta på busshållplatsen. Sen grät jag lite i bussen och så ytterligare lite i biosalongen under reklamen. Helt bisarr reklam dom har. Jag blev paranoid av den och började fundera på om dom låst in oss i det där rummet för att spruta in nån slags nervgas. Satt och made sure att alla kroppsdelar fungerade. Filmen var alldeles för lång och jag fattade typ ingenting. Så fruktansvärt många dvärgar med exakt samma personlighet i samma film ställde till det lite för mig. Räknade till totalt en kvinna i hela filmen och det är tydligen en förbättring från boken. Är det den största fantasyn? Att alla dom här raserna kan fortsätta existera helt utan kvinnor?
Intressant, gråt, kultur,

Kommentera

Publiceras ej