Same shit, nytt år.

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

Minns faktiskt inte så noga men antagligen. Nått nytt brukar det ju hända varje år. Jag flyttade till rud, där har jag inte bott förut. Och skaffade en ny katt, den har jag inte haft förut.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Inte vad jag vet om, eller minns.

Dog någon som stod dig nära?

Nej!

Vilka länder besökte du?

Sverige, ett enda långt besök.

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Inre frid, pengar, social skillz osv.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

Minns aldrig datum så nej.

Vad var din största framgång 2012?

Blev något mindre hypokondrisk tror jag och jag har bråkat med folk som behövde bråkas med.

Största misstaget?

Bråkat med folk som inte behövde bråkas med.

Bästa köpet?

Miiiiiiinnnnns inte. Kanske nån festivalbiljett för sånt brukar ju vara kul, annars EKORRLAMPAN SOM JAG KÖPTE I FÖRRGÅR.

Vad spenderade du mest pengar på?

Hyra och katterna antagligen.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, jag blir ofta riktigt glad.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?

Mennåh, jag vet inte. Ingen, funkar det att säga så? Har nog aldrig hänt att en låt bara påminnt om ett år, en händelse visst men ett år njae.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Same same, but different.

Vad önskar du att du gjort mer?

Kopierat svar från blöggen jag snodde hela grejen av: Umgåtts med folk som får mig att må bra.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Suttit hemma och deppat.

Blev du kär i år?

Nej.

Favoritprogram på TV?

På spåret, alltid på spåret. Och babel förstås.

Bästa boken du läste i år?

Antagligen Bitterfittan, Svinet och Ja till Liv.

Största musikaliska upptäckten?

Chelsea Wolfe tror jag.

Något du önskade dig och fick?

Önskade mig nog inget särskilt utom typ inre frid och sånt.

Något du önskade dig och inte fick?

Gick ju sådär med den inre friden.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Drack öl och spelade rita gissa med anna och johan.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Jaa självklart.

Vad fick dig att må bra?

Ensamhet, tillsammanshet, nya fina vänner, gamla fina vänner, ÖL, godis, katter, böcker och serier jag sett tills jag kan dom utantill.

Vilken kändis var du mest sugen på?

Woody Harrelson, som vanligt.

Vem saknade du?

Kopierar svar från den jag snodde krönikan av: Sakna är ett starkt ord. Haha. Jag saknar väl alla jag bryr när mig om när jag inte sett de på ett tag.

De bästa nya människorna du träffade?

Asglad att jag träffade Patsy, nu vill jag fika med henne heeeela tiden. Har träffat ganska mycket nytt bra folk i år tror jag fast svårt att minnas på rak arm såhär, minns ju aldrig vilket år saker hänt. 

Mest stolt över?

Att jag är så förbannat ROLIG. Har inte åstadkommit så mycket men rolig det har jag varit.

Högsta önskan just nu?

Hälsa och lycka till mig själv och alla andra jag gillar och fred på jorden och att alla djur ska vara glada och att Woody ska ringa och fria till mig.

1 kommentarer

Patsy

30 Dec 2012 22:03

VILL FIKA MED DIG JÄMT OCKSÅ! :)

Kommentera

Publiceras ej