Precis sett det sista avsnittet (hittills) av game of thrones och blivit såhär ledsen och trist över att en serie är typ slut. Har ägnat typ all min tid åt tv-serier sen jag flyttade. Sett seinfeld (igen), buffy (OMG SÅ JÄVLA BRA), true blood och nu game of thrones. Känns som serierna sinar, vad ska jag ta nu liksom.
Har inga som helst betänkligheter över att slösa bort mitt liv med tvserier för jag vill fan inget annat än det och vara lite full då och då och kanske the occasional ligga, fast tveksam på den sista punkten.
 
I onsdags var jag på det där välbehövliga läkarmötet och jädrar vad jag kände mig mer störd efteråt än innan. Det gick ju bra och så och hen skulle ordna med intyg till fk men dang vad mycket meds jag fick. Helt på läkarens initiativ också. Ganska glad såhär i efterhand att ingen skrev ut sånna shitloads med xanor för ett par år sen. Tror knappast heller att jag lär ta dom. Skjuter iaf upp det där med medicinerandet tills efter beztistreeff och festival.
 
Och nu har jag skitont i halsen och feber i kröppa och nästa fredag vid den här tiden är jag full i finspång med två av dom bästa människor jag känner. Ibland är livet bra sweet ändå.

1 kommentarer

Pats

20 May 2013 18:55

Uuh, och här sitter jag och mensbölar, livet är fan jävligt gött ibland. Längtar ihjäl mig tills i helgen, planerar cp-fylla och astöntiga "jag har aldrig"-lekar.

Svar: Jaaa gud ja
CoffinCutie

Kommentera

Publiceras ej