Känner mig låg och lite rädd och lite osäker. Hittade tre stolar och ett halvtrasigt köksbord förut, det gör mig glad, ska fixa bordet imorrn och sen ba BOOM möbler i köket istället för bara disk.
Fast nu är jag lite rädd att möblerna är hemsökta men tror det är grannarna som bråkar. Såg en uppföljare till amityville en gång som handlade om en hemsökt lampa så man vet ju aldrig. Shits happens.
 
Har förvirrade känslor också, vet knappt kring vad. Förut blev jag, på riktigt, svartsjuk när en kompis träffat en ny människa. Vad är jag för människa egentligen, jag ba "dont leave me!!!!!!!!!". Fast jag ju vet att den här kompisen gillar mig lika mycket som jag gillar hen. Ändå, svartsjuka. Konstigt att jag aldrig var svartsjuk i mitt förhållande förutom där på slutet när jag trodde att han inte skulle berätta om han låg med andra fast jag sagt att det var okej men att jag ville veta isåfall. Då var jag lite nervös en helg. Trust issues much?
 
Har en dreadsmatta på huvudet och balsamet och pengarna och snart toapappret också är slut. Så på den rent fysiska fronten är det rätt crap. Pappret räcker till ca en skitsession så nu får dom fan ta och lägga på ett kol.
Tvålen, ja den är också slut. Och maten och snusen. Och kattsanden. Misär alltså, MISÄR.

Kommentera

Publiceras ej