Nej nu skiter jag i att det är sommar och man 'borde' vara utomhus och götta sig i nått jävla sällskap. Har badat och suttit vid facebook hela dagen istället och det tänker jag fortsätta med. Kanske byta lakan i sängen också för det behövs fan.
 
Rolig grej som hände imorse är att jag väcktes av hantverkare som pillade i brevinkastet och ringde på upprepade gånger. Jag, nyvaken och irriterad, vrålar "JAA!" innan jag öppnar och dom ba "Hehe väckte vi dig? Vi ska byta namnskylt här för du vill väl inte ha fel namn på dörren höhö". Och jag tänkte jaha, jag har väl rätt namn på dörren? Men tänkte att dom skulle byta till nått mer permanent än den där klisterlappen så jag lät dom hållas.
Sen när exet kom hit med snus såg vi att jag fått ett helt nytt namn. Dom jävla klantarslena har tagit fel dörr. Tur i oturen att posten hamnar i en liten box längst ner i trapphuset.
 
Lite midsommarångest också men det får jag alltid, mest troligt lär jag sitta hemma och glo. Men det är okej.

Kommentera

Publiceras ej