Jag måste lära mig att sova när det är mörkt ute men det är så satans jävla läskigt. Inatt har jag suttit halvt paralyserad och lyssnat på ölburkar i köket som ligger och knäpper pga öppet fönster och kallt. Har smugit runt kylen och försökt komma fram till om det och det ljudet kom från den. Är nästan pinsamt att vara 24 år gammal och bli LIVRÄDD för minsta lilla ljud.
Och jag har faktiskt ett litet sovrum. Vad har jag gjort med det tror ni? Jag har stängt dörren dit och kommer nog inte öppna den i första taget. Sängen ställde jag i vardagsrummet direkt, vis av erfarenhet. Vederväridgt detta med lägenheter som är större än ett rum för oavsett hur man gör så har man minst ett rum där man inte är. Där vad som helst kan försiggå medan man bara kan ana det.
 
Igår, eller förrgår blir det väl nu, la jag mina sista slantar på öl och krogbesök. Varför gööör jag så? Var ju inte jättekul direkt (surprise surprise) och jag blev för full (surprise surprise) men jag got it out of my system. Nu behöver jag nog inte gå ut och slarva på ett par veckor, så sett är det praktiskt att vara rädd för folk.

2 kommentarer

Pats

14 Apr 2013 19:08

Jag längtar så himla mycket efter att få bli full och odräglig med dig och J!

Sailor Plump

16 Apr 2013 15:10

Ja, samma här! LÄNGTAN!!

Kommentera

Publiceras ej