Har äntligen läst ut en bok (rädd att flyga, känner mig inte ett dugg frigjord), dragit på mig en förkylning, sovit alldeles för mycket och fått ont i en visdomstand. Dessutom har jag hunnit spela en del sims och fundera på "skogskvinnan".
 
I helgen ska jag vara nykter för första gången på väldigt väldigt länge och det känns faktiskt bra. Visst fan gillar jag att vara full och odräglig men nån måtta får det faktiskt vara. Man måste nog kunna leva med sig själv också.
Mest av allt vill jag ha en anteckningsbok från ikea, en portion korv stroganoff med ris och besök av mina beztaste vänner. Förhoppningsis kan jag få allt innan årsskiftet.
 
(Jaja, givetvis vill jag även hångla litte med en fruktansvärt vacker man men dom drömmarna lägger jag på hyllan nu. Lite värdighet har jag nog ändå).

Kommentera

Publiceras ej