Idag sov jag hela dagen igen och det är väl ingen skam i det, har glömt hämta ut medsen och så blir det så. Sen åt jag en påse chips till middag framför vem vet mest, ingen skam i det heller. Sen spelade jag lotro ett par timmar.
Igår fick jag kommentar om min viktminskning, varken i positivt eller negativt ordalag, bara ett konstaterande. Ändå känns det jobbigt pga att det triggar igång en massa grejer i mig. "Om det gått neråt så mycket så att jag kommer i dom jeansen igen helt utan att jag ens ansträngt mig, tänk hur mycket jag skulle gå ner om jag försökte då" och det känns inte bra för jag vill leva med min kropp precis som den är, kroppen ska inte vara ett projekt och framför allt inte ett projekt av utseendeskäl.
 
Har kattöron på mig och funderar på om det finns något vettigt att göra under natten. Kanske plocka in den sista tvätten.

Kommentera

Publiceras ej