Fy fittan vad dåligt jag mår helt plötsligt och ironiskt nog är det nog fittan som gör det, att jag mår dåligt alltså. Pms är det säkert, pms och nån slags sexuell frustration. Väljer att se pms som ett upphöjt tillstånd, ett litet fönster när man är jävligt nära livet och döden och existensen. Så jag lyssnar på thåström och kedjesnusar och petar i mig ett par vidbehovstabletter och funderar på om jag duger och vem jag vill duga inför.
 
I alla fall så är det officiellt onsdag vilket betyder att imorgon kommer en av världens bästa människor (ja värrldens, borde vara kursiverat men orkar ej) hit, till mig! Och på fredag kommer förhoppningsvis en till. Sen är vi en ohelig treenighet som varken rörs av väder eller vind, ska det blåsa så är det fucking vi som ser till att det blåser.
Världsliga saker, allt är världsliga saker när man tänker på det där hur det är att ha någon eller några som är av samma skrot och korn.
 
Är så jävla svårt att vara ärlig mot människor men det är ändå bara när dom sett ens allra vidrigaste som man vet att det är på riktigt.

1 kommentarer

Pats

30 Oct 2013 07:56

Älskar dig!!!
Vi kan ha PMS tillsammans, allt blir bättre när man är tillsammans med nån man tycker om. Imorgon ses vi!

Kommentera

Publiceras ej