Vilken jävla pissdag. Ångest på ångest på ångest och trots det så har jag ju ångestdämpande osv men vadfan gör det för nytta när det kryper på. Vill ha total bedövning, varken mer eller mindre bara lite paus.
Vill sova och önska mig en bättre morgondag men just idag gick inte det. Är så fruktansvärt röksugen också, är så mycket man vill ha som är utom räckhåll. Pissigheten i livet alltså, att det kan vara så förbannat fint ibland och så avgrundsdjupt vidrigt andra gånger. Är fan synd om människorna, vad det nu var för jävla gubbe som sa det.
 
 

1 kommentarer

Pats

15 Nov 2013 14:46

Kom hit sön-tors nån gång, när du vill så gör vi bara vardagsgrejer och du får se mig som hysterisk morsa och du får lagad mat varje dag och jag kan vara vaken tills du somnar.

Svar: Jag ska fasen göra det och så ska jag titta på rökstenen och slottet och kyrkan och galgbacken och bara omfamna mitt östgötska arv.
CoffinCutie

Kommentera

Publiceras ej