Moget att jag sitter och läser igenom gamla dagboksinlägg från helgon, väldigt moget. Usch, skäms för mig själv, vad vedervärdig jag måste varit att leva med på den tiden. Om jag är en uppmärksamhetshora nu så är det ingenting jämfört med då. Det är som jag sa till Anna förut idag "Jag var ett jävligt konstigt barn, men sen har jag blivit mer och mer normal för varje år" och det stämmer.
 
Fast idag gjorde vi en linköping, typ. Jag blev så lättad och nöjd över att helgens ekonomiska kris löste sig att jag skulle "ta en öl" vilket slutade i att Anna kom hit och drack rödvin och jag drack upp lördagens folkölsförråd. Man kan tydligen dra i sig ett sexpack folköl på xanor depot utan att bli loco bananas. Good to know.
 
Och sen kunde jag förstås inte sova för jag har undvikit att hämta ut mediciner och så sitter jag här istället och inbillar mig att jag nyktrat till helt och hållet (har jag ju antagligen inte).

1 kommentarer

Pats

28 Jun 2013 08:46

Har du ju inte. Du sitter ju och tänker på kuk i vanlig ordning. Jag vet nog hur det är med den saken.

Svar: Fan, du känner mig för väl :(
CoffinCutie

Kommentera

Publiceras ej