Det var då fan så dåligt man kan må. Fittkukdagen från helvetet. Släpade mig iväg till affären i sällskap med kompisexet men mår bara piss. Måste nog sluta umgås med honom, inte för att jag eller han vill ha tillbaka nått slags förhållande mer för att det fortfarande är jag som gör mig tillgänglig medan han är otillgänglig, jag bjur till och han gör det jävligt klart hur sjukt bra han har det nu bara. Känns som han anstränger sig för att rub it in my face hur bra hans liv blev och hur fruktansvärt pissigt mitt blev. Är jag bitter nu eller? Må så vara.
 
Vet inte vad jag ska ta mig till med mig själv. Vill bara ha lite jävla andrum.

1 kommentarer

Pats

07 Jun 2013 21:03

Flytta tillbaks hit, bo på gångavstånd. Vi kan göra utflykter i Nyhemsskogen och dricka öl i bruksparken och på vintern kan vi göra samma sak fast med mer kläder på oss.

Svar: Alltså vore så sjukt jävla bra.
CoffinCutie

Kommentera

Publiceras ej