Men normalt att inte kunna sova nu pga reasons, jävligt löjliga reasons. Ska ju förfan börja öla igen om ca tolv timmar och innan dess ska jag hinna till systemet också och det är ekonomisk undergång men jag skiter fan i det nu. Jag orkar inte bara sitta och stå ut en helg till nu måste jag få förlora mig lite. Måste få bli sådär snorfull så jag inte minns ett jävla dret av all skit jag gjort och sagt. Men nu kan jag inte sova, trots fyllan och att jag lite sådär diskret stoppade i mig några xanor för att kunna sova.
 
Nu får det fan ta och hända nått snart. Vet inte vad men nått som tar mig med storm typ. Kanske kan skaffa nån ny kompis som inte bor sjuhundra mil bort eller skaffa nån asrolig hobby eller vinna på triss eller bli kär. Fast helst inte bli kär för det orkar jag bara inte. Vill absolut inte bli kär. Är också en ödets ironi att det finns dudes som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att träffa och som vill träffa mig men så finns det reasons till att det inte går.
Vill ju bara få vara lite snorfull tillsammans med nån som jag står ut med (dvs inte mig själv). Är det för mycket begärt va? Nej, just det. Om jag bara kan sova nu så får jag ju det imorgon. Så sömnen come take me away.

Kommentera

Publiceras ej