karln har rest iväg till affären för att införskaffa ingredienser till pastasallad som vi sedan ska lägga i ett bröd. efter det ska vi äta alltihop och till dricker vi väl cola. jag har efterlyst efterrätt och hoppas på glass.

igår tittade vi på eurovision och drack öl. jag gillar hela det här melodifestivalen-skiten, det är glittrigt och roligt och härligt. musiken är fruktansvärt sällan bra och ännu mer sällan något jag skulle kunna lyssna på men i år fanns ju schweiz som jag till och med kommer ha med på ett blandband. det ni. igår hejade jag på island och tyskland, och tyskland vann ju så jag var nöjd.
idag har jag varit fruktansvärt seg men ryckte till slut upp mig och tog en dusch. det är mycket roligare att duscha sen jag köpte rockstar soap, godiva schampokaka och fresh farmacy ansiktstvål, alltihop från lush och luktar divine.
sen satt jag på balkongen och läste zelda och rökte och njöt lite i solen.

nu ska jag väntaväntavänta på karln.

Kommentera

Publiceras ej