jaha, nu har det sagt 'SNAP' i huvudet på mig, igen. jag sitter just  detta nu och dreglar och drömmer om och tänker på... vampyrböcker jag skulle vlja fylla min (redan överfullt proppade iofs) bokhylla med. jaha, är jag 14 nu igen helt plötsligt? hypen har tagit mig, hjälp!
läste nyligen bram stokers dracula för första gången faktiskt och ääälskade. sån sucker (hihi) jag är för sånna där gamla dammiga artigheter som det alltid är. innan dess proppade jag ju i mig (känns lite som godis) de två första böckerna om sookie och jag tittar på true blood varje måndag (förutom i måndags för då fanns det inget) och nu i helgen såg vi nån konstig film där hela världen var vamps och människorna hängde i fabriker.
fast det verkar onekligen krångligt att botanisera i vampyrträsket, så jag kör nog säkra kort med anne rice och merameramera sookie sen när pengarna trillat in och det blir dags för bokbeställning. carmilla och i am legend är jag nyfiken på med. tror inte att twilight (såg första filmen och fan vilken sjukt tråkig skitfilm), vampire diaries och allt vad det nu heter är min grej. nej, nån måtta får det vara.

(mmmm.....eric....mmmm....)

1 kommentarer

Parasitas

24 Oct 2012 15:14

ny blogg :)

Kommentera

Publiceras ej