wow, jag är verkligen ingen bloggare. hela proceduren med att logga in och klicka sig till nytt inlägg och allt är för ansträngande för arma mig.
blir ingen 'sveriges största blogg' för mig så jag behöver väl inte skaffa silikonbröst, köpa en päls och rösta på moderaterna. puh, var nästan orolig där ett tag.

försöker vara 'rolig, glad energisk aktiv pigg nyfiken tjej' går upp innan elva och lägger mig innan två, går utomhus och lodar inte runt i pyjamas. duschar och borstar tänderna regelbundet. försöker vara happyhappy, är sadsad.
ska hem till familjen i jul, hoppas tåget spårar ur innan jag gör det.
känner i allmänhet en ganska stor press och stress och VILJA att bli normal fucker. vill definitvt inte vara psykfall iallafall, spyr på hela den grejen. så istället för att tjuta och cutta och pillertrilla så hyperventilerar jag när ingen ser och ler ett big fat fakesmile. bättre det. no more will i gnäll.

Kommentera

Publiceras ej