Ännu en dag har nästan helt flutit förbi och jag har inte gåt utanför dörren. Nu är det lite mer än en veca sen sist.
Har underhållt mig med läsning i första Otherland-boken som jag tror att jag verligen gillar, mycket bra då det finns sju till sen så jag är road länge. Igår började jag och karln titta på true blood, känns som vi är sist i hela världen med det och än så länge verkar det rätt bra så jag borde nog lägga ner det här med att avfärda allt som är nytt och populärt. Har sett ett avsnitt idag än så länge och det lär bli fler ikväll.
Och så har vi ju förstås sett favorit-tvprogrammet 'vem vet mest', blir mer och mer övertygad om att jag borde vara med. Jag vet faktiskt en hel del (nåja, för att inte ens ha gått gymnasiet så) och jag skulle göra mig bra i tv.

Nej, nu har ni allt fått er dagliga dos spännande fakta från mig. Åter till mahjong alltså.
Adjö

Kommentera

Publiceras ej