Jaha, så var true blood färdigtittat. Känns tomt, tur att det kommer en ny säsong i sommar. Läääängtar. Hoppas det är en aning mindre sentimentalt trams då.
Idag åker min lovely annao till amerikat, något försenat thanks to askan men ändå kommer hon inte hem förrän jag flyttat. Kommer sakna som fan, saknar ju redan. Hoppas hon får trevligt iaf.
Jag hade gärna åt till usa jag med, hade köpt tru blood läsken, åååh det är så nerd men jag kan inte låta bli att vilja ha.
Ska köpa samt läsa böckerna bakom serien med, har den första på svenska men verkar som om översättningen är kass så måste inhandla dom på engelska. Får väl bli sen, nångång, när vi har lite mer pengar att röra oss med. Är rätt mycket vi behöver till nya lägenheten, lampor mattor och gardiner. Kommer nog bli tomt, nya stället är ju dubbelt så stort som den här skitlägenheten.
Undrar också vad man kan göra i karlstad, finns det några trevliga uteställen och kommer jag hitta nån att umgås med där? Spännande.

Jaha, vågar inte gå till affären och ciggen är slut, borde alltså fråga karln om han har lust att gå. Så jag slipper sitta med rinniga snusar. Snus är rätt nasty efter en stund.

Kommentera

Publiceras ej